klachtenregeling

De meeste klachten over de dagelijkse gang van zaken kunnen in onderling overleg tussen ouders, leerlingen, leerkracht en schoolleiding opgelost worden. Eerste aanspreekpunt is de betreffende leerkracht. Lukt het niet om de zaken goed op te lossen, dan kunt u zich wenden tot onze directeur.  Mocht u nog niet naar tevredenheid geholpen zijn, dan staat de weg naar het bestuur open.

Binnen de school is de intern begeleider Sandra Schalke contactpersoon vertrouwenszaken. Zij kan advies geven en kiest geen partij. Bij melding van een gefundeerde klacht kan zij doorverwijzen naar de externe vertrouwenspersoon Josien Paap.

 

Kalender

do 21 dec

nieuwsbrief 3

do 21 dec

kerstdiner

vr 22 dec

iedereen 12.00 uur vrij

ma 25 dec

Kerstvakantie

di 26 dec

Kerstvakantie

wo 27 dec

Kerstvakantie

do 28 dec

Kerstvakantie

vr 29 dec

Kerstvakantie

za 30 dec

Kerstvakantie

zo 31 dec

Kerstvakantie