klachtenregeling

De meeste klachten over de dagelijkse gang van zaken kunnen in onderling overleg tussen ouders, leerlingen, leerkracht en schoolleiding opgelost worden. Eerste aanspreekpunt is de betreffende leerkracht. Lukt het niet om de zaken goed op te lossen, dan kunt u zich wenden tot onze directeur.  Mocht u nog niet naar tevredenheid geholpen zijn, dan staat de weg naar het bestuur open.

Binnen de school is de intern begeleider Sandra Schalke contactpersoon vertrouwenszaken. Zij kan advies geven en kiest geen partij. Bij melding van een gefundeerde klacht kan zij doorverwijzen naar de externe vertrouwenspersoon Josien Paap.

 

Kalender

di 17 okt

Herfstvakantie

wo 18 okt

Herfstvakantie

do 19 okt

Herfstvakantie

vr 20 okt

Herfstvakantie

wo 25 okt

luizencontrole

do 26 okt

informatieochtend nieuwe ouders

vr 27 okt

leerlingenraad

vr 27 okt

OB: ouder/kind lunch

zo 29 okt

wintertijd

ma 06 nov

studiedag, alle kinderen vrij